Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

05 maj 2007

Inlägg nr 57- tack för att Du läser min blogg!

Egentligen är det rätt så kul med bloggande. Är inte alltid så konsekvent med mina inlägg, vaken tidsmässigt eller innehållsmässigt. Är periodvis mer eller mindre aktiv gällande publicering av nya inlägg, och det samma gäller väl för om mina inlägg har något budskap eller om de bara är onödiga.
Ibland undrar jag vilka som egentligen läser min blogg. Visst vet jag en hel del som gör det, men undrar just om det finns någon där ute som jag inte känner, men som vet en hel del om mig bara för att han läser min blogg. Och ibland undrar jag om jag påverkar någon som läser det jag skriver. Inte för att det är mitt mål, jag skriver snarast för min egen skull, men ändå. Kan inte låta bli att tänka den tanken.
Anyway.

Inbjudan.
Lördagen den 2.6 är det studentdimission, och HAHA, denna gång är det jag som får sätta på mig studentmössan!
Halv tre-tiden samma dag står dörrarna öppna hemma hos oss och är öppna fram till tja kanske sextiden på eftermiddagen. Då är du välkommen att sticka dig in och äta kaka.
Meddela gärna om du är på väg, så att jag kan garantera något ätbart åt samtliga gäster.
Om du inte vet var jag bor upplyser jag dig närmare om adress och sånt.
Även du som jag inte känner men som råkar läsa även detta inlägg, är såklart också välkommen.

Nu skall jag irra lite omkring i bloggvärlden för att se om det finns någon där ute som möjligen kan påverka mig.
Sedan skall jag vara osocial och titta på film och äta low fat chips ensam.

4 Comments:

At 5:26 em, Blogger 7ommy said...

Jess grattis, de e ganska många blogg på en kort tid. Om ja ha loma så kommer jag nog på festen om inte nån annan fest hindrar det.

 
At 7:18 em, Anonymous Anonym said...

joo nå iaf kan du sticka in dej i någo skede ifall du har andra studenter o uppvakta :)

 
At 11:07 em, Blogger Hanna said...

HAHA, I'm watching you and I know everything about you! Muahhahhahhaa! Lowfat chips med en film ensam, du får de nästan o låta sad fast de kan vara riktigt mysigt :P. O om de står -25% less fat betyder de alltså att du tappar 25% fett när du äter av chipsen ;).

 
At 2:59 em, Anonymous Anonym said...

japp, de va precis lika sad som de låter.

 

Skicka en kommentar

<< Home