Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

16 mars 2007

Antar utmaningen!

Jag blev utmanad av Hanna & Hanna.

Regler:
Bloggare som blir utmanade skall skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att detta är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var liten ville jag vara pojke, vilket syntes i våra lekar där jag oftast hade den manliga huvudrollen.

2. Jag tycker att skärgården är den vackraste platsen på jorden.

3. Jag tycker att mina fötter är de äckligaste som finns.

4. Jag tycker om att vinna, och jämför mig hela tiden med andra. Finns det inga andra så jämför jag mig med mig själv. Jag har dock en tendens att ta ut seger och lycka i förväg, och blir extrabesviken då jag misslyckas.

5. Jag har varit med i en teatergrupp på Annegården ett par år, och har i en pjäs sjungit Blinka lilla stjärna där- högt och falskt.

6. Jag har en oförklarlig tandläkarskräck och är överlycklig för att de obligatoriska tandläkarbesöken via skolan för alltid är förbi.

Sådärja. Nu skall jag bara hitta någon tillsvidare icke-utmanad att utmana. Tror jag återkommer så fort jag på måfå valt ut några främlingar där ute i bloggvärlden.

Må bra. Ät fisk.

3 Comments:

At 3:02 em, Blogger 7ommy said...

Kivoga saker du hade o berätta :D

 
At 4:34 em, Blogger Hanna said...

Hej. Nu sku de va tid för en ny blog om hur det känns efter de värsta skrivningarna (fast de kan du väl skriva först på onsdan). O sne genast när de kommer (preliminära) resultat så SKALL de publiceras på bloggen! Lycka till på onsdan!

 
At 5:57 em, Anonymous Anonym said...

hmm ny blogg på MÅNDAG, eftersom ja ännu har finska o spanska efter realen... men joo sen när ja hinner :) preliminärt i psykka E :)

 

Skicka en kommentar

<< Home