Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

06 augusti 2007

Ettårsflumm

Ett år.
Om det är en lång tid eller ej beror på ur vilken synvinkel man ser på saken.
Å ena sidan känns det länge sedan denna dag i fjol. Å andra sidan är det bara ett år i mitt liv. Okej, inte bara ett år. Hör väl till ett av de bättre.
Under ett år har jag lärt känna dig, Gud och mig själv. Vet inte vilket av dessa jag är gladast över. Det kom kanske som ett paket. Tag tre, betala för en. Har jag betalat? Kanske har jag låtit dig lära känna mig.
Det bästa med året är att ha kunnat tala om 'oss'. Det bästa med det som kommer är detsamma.

8 Comments:

At 5:47 em, Blogger 7ommy said...

Alltså vafö ettårs-fest e dehär??? I´m totaly out...

 
At 7:26 em, Blogger benjamin said...

skämtar du tommy eller? :D

 
At 7:27 em, Blogger benjamin said...

ainii, o grattis måst man ju säga

 
At 9:01 em, Blogger Hanna said...

Nu under sommaren ha ja tänkt ganska mycke på hur de va för ett år sen o hur de e nu. Då va ja ganska rädd att tänk om de blir så o så, men de blev bara jättebra saker o ja har fått en riktigt god vän under året. Grattis på ettårsdagen o all lycka till er för det kommande året! :)

 
At 9:19 em, Anonymous Anonym said...

joo, o vet du va, ja fick o en god vän på köpet :)

 
At 9:36 em, Blogger Jossan said...

Grattis på 1-årsa dagen på er båda!:) O Tommy, försök tänka lite efter vad som hände för ett år sen...!!:P
Kramisar!

 
At 11:54 em, Anonymous Anonym said...

Grattis! Det är underbart!:)

 
At 5:16 em, Blogger 7ommy said...

Kan nu nån berätta vafö juttu dehär e?!?!?!
Nånää, nu vet jag ju va de handlar om. :D

 

Skicka en kommentar

<< Home