Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

31 augusti 2007

Bloggfödis

Idag fyller min blogg ett år. Detta är även mitt nittiotredje inlägg, vilket betyder att jag har skrivit något ungefär var fjärde dag. Det i sin tur kan betyda att jag har skrivit tidvis var fjärde dag, emellanåt varannan vecka och periodvis varenda dag. Medelvärden är i verkligheten intetsägande.
Skall jag fira denna dag? Nä, det är knappast värt det. Fyrverkerier blir det i kväll ändå, så lite festligt är det dagen till ära.
Sitter och väntar på mamma. Har ingen skola idag, utan får åka hem bara vi har kånkat upp min stol och andra grejer mamma kan tänkas ha med sig. Sedan är jag så gott som klar med flyttandet.
Åt en Fanipalapåse igår. Urk, ångesten bråkar med mig.
Hem ljuva hem. Ser en del av er i kväll.

2 Comments:

At 4:12 em, Blogger Hanna said...

Delar med mig av en hemlighet: när man studerar är man mera sugen på alltmöjligt sött än tex. på sommarlovet eller när man e ledig och är hemma. Jag har ätit två chokoplattor under veckan :P ,dock kompenserat med 2 lenkkin + 1 punttis. Men faktumet kvarstår. Så ut o springa!

 
At 9:33 fm, Anonymous Anonym said...

joo ja vet, o ännu värre e de nä man e ensam, de går i någo skede över till tröstätande. måst hålla diciplinen, men när man en gång ha börjat så e de svårt :/

 

Skicka en kommentar

<< Home