Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

15 januari 2008

Tjejer- titta hit!

(Jag vet att rubriken fångade även killars uppmärksamhet, men hoppas ni inte är alltför intresserade...)
Visst är det knepigt att hitta en mascara som fungerar lika bra som för damen i reklamen. Långa, vackra ögonfransar? Pyttsan! Det blir bara klumpar och kladd av det hela. Har äntligen hittat en mascara som håller vad den lovar. Testa Maybelline's Define-a-lash: "Separated, sensuously long lashes, no clumps". Åtminstone jag, som inte är speciellt van vid make-up-grejs, är nöjd och belåten.

Nu skall jag på cirkelträning. Sedan måste jag börja aktivera mig på gymmet, annars hinner jag inte utnyttja de 40 euro som jag satte ut på nyckeln dit. Hoppas på sällskap, känns fånigt att gå ensam och trimma baken i muskelknuttars närvaro.
Vilken tur att jag tog pulsmätaren med. Inte bara för kaloriräknandets skull, utan för att jag därmed har klocka på armen. Nu kan jag hitta lite andra rutter och springa på tid i stället för att snurra runt samma idrottspark varv efter varv.

Blä för regn. Hurra för barn.

5 Comments:

At 10:31 em, Anonymous Anonym said...

Haha, jag köpte exakt samma mascara under jullovet! Den funkar!

 
At 8:17 em, Blogger Hejafreja said...

japp :D

 
At 11:05 em, Blogger Hanna said...

Tack för tipset!

 
At 12:05 em, Blogger JJ said...

... intresserad? Nooooooo...

 
At 3:23 em, Blogger Hejafreja said...

iaf så pass intresserad att du läste inlägget

 

Skicka en kommentar

<< Home