Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

08 januari 2008

Länk och länkar

Grävde fram min pulsmätare i morse. Det gjorde morgonlänken intressantare. Jag måste försöka komma ihåg att ta med den till hockeyn i kväll. Just snyggt förhållande jag är i, två knäppgökar som följer med hur många kalorier som förbränns. Hittade fram till fettförbränningen, visste inte att mätaren visade det också. Borde kanske studera manualen så här efter ett par år.

I brist på sysselsättning (eller på grund av tråkiga skolböcker) försökte jag mig på att skapa länkar till andra bloggares bloggar. Kanske är det lite onödigt, eftersom alla bloggare jag känner känner varandra och hittar varandras sidor i alla fall. Men nu vet jag hur man gör och skall passa på att ge er länkar till sidor som kanske är av intresse och inte nödvändigtvis bara bloggar.
(Skrivs blogg med ett eller två G(n)?).
Är väldigt stolt över att jag inte behövde någon som helst hjälp för att fatta hur man skapar länkarna. Klappar mej själv på axeln.
Den som känner sig bortglömt- skrik till! så skapar jag en länk till din sida också.
Ha en snöig dag.

1 Comments:

At 6:03 em, Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

 

Skicka en kommentar

<< Home